Klantenservice

Voel je op je gemak. Vind je antwoord hier.

Onze doelstelling is jou op deze servicepagina van alle informatie en antwoorden te voorzien om jouw contact met ESQO LIVING zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zo streven we ernaar alle onduidelijkheden bij je weg te halen, maar kan het ondanks onze grote zorgvuldigheid in de verwerking van onze product en bedrijfsinformatie natuurlijk altijd voorkomen dat je vragen hebt over onze producten, service en diensten, die je niet op de website terug vind. Op voorhand onze excuses hiervoor.

Frequently Asked Questions?

De meest voorkomende vragen en antwoorden staan verwerkt in de sectie “frequently asked questions”.  Wekelijks werken we op basis van binnenkomende vragen onze sectie frequently asked questions bij, zodat deze actueel is.

Mocht je jouw specifieke vraag toch niet terug vinden, stel je vraag dan via ons contactformulier. We beantwoorden je vraag dan binnen 24 uur.

Ons team staat voor je klaar! 

Ben je in de gelegenheid, bezoek onze showroom. Hier vind je ons adres.
Mail je liever? Stel jouw vraag via ons contactformulier.
Schakel je liever direct door met ons te bellen, bel ons op 0900-belesqo of 0900-2353776 (0,15 c/pm)  

Stel je je vraag via mail, dan ontvang je altijd bericht binnen 24 uur een passend antwoord op je vraag. Bel je liever? Onze klantenservice is bereikbaar op de volgende dagen en tijden:
maandag: gesloten
dinsdag: 11:00 – 19:00
woensdag: 11:00 – 19:00
donderdag: 11:00 – 19:00
vrijdag: 11:00 – 18:00
zaterdag: 11:00 – 18:00
zondag: 13:00 – 17:00

 Het kan voorkomen dat we je niet direct te woord kunnen staan door drukte op de lijn of in de winkel. Wens je teruggebeld te worden, laat een bericht achter op ons antwoordapparaat.

Via onderstaande links vind je snel jouw antwoord op jouw vraag.